Kürkçü dükkanı

Bandista dinleyerek kendi çapımda büyümemi protesto ediyorum. Halbuki Google Chrome'un sekmeleriJPMorgan Chase hakkında bilgilerle dolu. Bu gerekli çünkü hayallerim gerçekleşecek diye bir realite yok bu hayatta. Elde her zaman bir B planı bulunmalı.

Uzun zamandır içimde bir sıkıntı çiçeği büyüyüp duruyor. Çünkü ben de büyüyorum ister istemez. Birler basamağı büyüdükçe bir kadeh şarap daha. Bugün evin çeşitli yerlerinde oturdum, açtım kitabımı okudum, bir ara koltuğun üstünde uyuyakalmışım. Ara ara şarkı söyledim. Bir günü daha geçirdim.

Sabah yine okula gideceğim, öğlen traş olacağım. Yine otobüsün en arka sırasına oturmaya çalışacağım. Kafamda Bandista çalmaya devam ederken ben bir plaza yoluna düşmüş olacağım. Akşam ne yaparım bilmiyorum da gece yine evde bir köşeye çökmüş, yarı uykulu oturacağım. Besbelli bir son.

Yazları böyledir işte benim için. Boş ev, bol müzik, ara sıra alkol, yalnızlık. Her yaz, eksiksiz. Asla üzülmüyorum ama bu sefer Eylül'de dönecek bir evim yok. Kürkçü dükkanına dönecek olduğunu bilirsen istediğin kadar özgürlüğünü yaşarsın. Kürkçü dükkanını patlattılar ise kafası kesilmiş bir tavuk gibi kalırsın işte.

1 yorum

Denizhan dedi ki...

benzer hisler icersindeyim; yaptigim sey daha bir "dunyaya faydali" ama is hayati herkesi yoruyor be cansarpim. ne yapiyorsun ki su aralar? ses ver bir ara.

Blogger tarafından desteklenmektedir.