Piyanist

Bir cumartesi, saat dokuz
Her zamanki ekip içeri girer
Yanımda oturan yaşlı bir adam
Toniği ve cini ile meşk eder

Der ki "Oğlum, bana bir anı çalar mısın
Hatırlamıyorum devamını
Ama üzgündü ve şekerdi
Ve bilirdim hepsini
Yaşarken gençlik yıllarımı"

Bize bir şarkı söyle, piyanistsin sen
Bize bu gece bir şarkı söylüyorsun
Bak, hepimiz bir melodiye hazırız
Ve sen bizi iyi hissetiriyorsun

Şu bardaki John benim arkadaşım
Bana bedava verir içkileri
Ve bir espiri patlatır ya da sigaranı yakar
Ama vardır başka bir yer, olmak istediği

Der ki "Bill, biliyorum, burası beni öldürüyor"
Bir gülüş kaçarken yüzünden
"Bak, eminim ki bir film yıldızı olabilirdim
Eğer kaçabilseydim ben bu yerden"

Şu Paul bir emlakçı ve bir yazar
Evlenmeye zaman bulamayan
Ve konuşuyor Davy ile, donanmadaki
Ve hayatının sonuna dek orada kalacak olan

Ve garson kız politika çalışıyor
İş adamları yavaşça sarhoş olurken
Evet, yalnızlık adında bir içki paylaşıyorlar
Ama daha iyidir yalnız içmekten

Bize bir şarkı söyle, piyanistsin sen
Bize bu gece bir şarkı söylüyorsun
Bak, hepimiz bir melodiye hazırız
Ve sen bizi iyi hissetiriyorsun

Cumartesi için iyi bir kalabalık
Ve müdür gülümsüyor bana
Çünkü bilir ki geldiler benim için
Hayatı bir süre için unutmaya

Ve piyanonun sesi bir karnaval gibi
Ve mikrofonun kokusu sanki bir bira
Ve otururlar barda ve verirler ekmek paramı
Ve derler "Ne arıyorsun burada?"

Bize bir şarkı söyle, piyanistsin sen
Bize bu gece bir şarkı söylüyorsun
Bak, hepimiz bir melodiye hazırız
Ve sen bizi iyi hissetiriyorsun

Billy Joel







Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.