Ünsüz Celebrity'leri tanıyalım - Yerli Paris Hilton

Ayıptır söylemesi fitness'tayım bir gün. Sağolsun fitness'ta çalışan arkadaşlar, salondaki 4 televizyonun 3'ünü "Fashion One" kanalı yapmışlar ki kimse farklı farklı şeylere bakmasın diye. E tabii insanın gözü takılıyor. İsmini daha önce duymadığım insanların medeni hallerinden tutup, ne giydiklerine kadar her şeyi öğrendim.

Neyse efendim, bu ünlü ünsüzlerden size bahsedeceğim insan Ece Filiz, ya da daha çok bilinen adıyla "Yerli Paris Hilton". Bir bu eksikti memlekette diyebilirsiniz. Ben bu kızcağızı internette tanıdım. (Dur ya, öyle değil) Diziport'tan dizi izlerken reklam vermişler zayıflama hapı olarak. Kızcağız da reklam yüzü. Ama ismi bile geçmiyor, "Yerli Paris Hilton da bu kremi kullanıyor" diye gazlamışlar kızı.

Şimdi ise Fashion One'da programı var. "Fashion Police" adında. Yalnız, programın girişinde bile adının üstünde "Yerli Paris Hilton" yazmışlar. Onun için de zor tabii:

- Ne iş yapıyorsun?
- Yerli Paris Hilton'um

Bir de deney yaptım. Google'da "Ece Filiz" diye arayınca 19,700 sonuç varken, "Yerli Paris Hilton" yazınca 21,900 sonuç çıkarıyor.

Allah parasını benzetsin, filmini benzetmesin, ne diyeyim.

1 yorum

Denizhan dedi ki...

ehehe mukemmel, ayni paris ama!

Blogger tarafından desteklenmektedir.