Final dönemi insanları

Bazıları hala evrim yok desin, bir öğrencinin final döneminde geçirdiği değişim evrimin bir örneği değildir de nedir?

Kullanılmayan organ körelirmiş ya milyon yıllarda. Ben final dönemi boyunca kullanmadığım, fitness'a gidip gidip korumak istediğim kaslarımı çoktan kaybettim. Yerini saçma sapan şeyler okumaktan sıkıldığımda ya da direkt çalışmamak için bahane olsun diye yediğim yemekler tutmuş.

Annem bugün gitti Edirne'ye, kadıncağızın toparladığı evin orasında burasında kağıtlar var. Masamın üstüne şöyle bir baktığımda kağıtlar dışında bir boş soda şişesi, bir Eti Brownie çöpü, iki erik çekirdeği, bir tırnak makası ve iki kulak tıkacı var.

Gözlerimde uykunun olması çok çalıştığımdan değil de çalışmam bittikten sonra şimdi dinlenme zamanı diyerek, bir saat daha ayakta durmamdan. Gözler kızardı bilgisayara baka baka. Hani çalıştığım değse bir şeye canım o kadar yanmayacak.

Şu an notlarıma baktığımda aynı şeylerin değişik şekillerde bir çok kez yazdığım saçma sapan terimler var. Bilmek lazımmış bunları. Yarına kadar aklımda tutabilecek miyim bilmiyorum. Hele bir de yarın test olmazsa neler olacağını tahmin bile edemiyorum. İşletme iyidir, mühendisliklere göre rahattır falan filan ama dolsun diye de koydukları ıvır zıvırları iyi koymuşlar.

Son olarak koskoca final döneminde 4 sınavı arka arkaya koyan canım yönetime, önemli bir konuda mail atmama rağmen bir türlü dönmeyen ve dönmeyecek sevgili danışmanıma, Mustafa Denizli'ye, final dönemimi büyük katkılarından dolayı meyveli sodalara teşekkür ediyorum ve sizi işletmecilerin çok seveceği, salak salak sembolik resimlerde bırakıyorum. Bu resmi de Google'a "success" yazarak buldum.

Google'ın da kendisini daha kapamadılar, elhamdülillah


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.