Emo'lar arasında bir gün



İnsan Ege T., Fercan K., Renin C., Abla gibi arkadaşlardan arada sıkılıyor ve yeni arkadaşlar arıyor. Ben de Emo arkadaşlar bulayım dedim, hem de Facebook'ta. Şimdi size yeni arkadaş grubunda geçirdiğim bir günü anlatayım.

Abuk abuk isimli 26 tane arkadaş ekledim, iki kız dışında kimse kim olduğumu sormadı. Onlar da ekledikten sonra sordu zaten.


Birisi 90'lı olduğunu yazmıştı, kouşurken 13 yaşında olduğunu söyledi. Erkek arkadaşıyla çok mutluymuş, 43 gündür çıkan çift dershanede tanışmış. Kim olduğumu soran öteki arkadaş ise paylaştığım Manga videosunu önce beğenip, yorum olarak da "sn kimsin yaa olumm" yorumu yaptı. Onun dışında "Mr Platonik", "Dadlu Bela", "Ciksim Tikkyim" vb. isimli bir çok arkadaşım oldu.

NoLdi La e-okuL sNa çöktün mü? xD diye bir grup var. Gittim üye oldum, ikide birde soru soruyorlar. Bileni üyeyi ise ifşa ediyorlar. Sorular genel olarak, "6 kibrit çöpüyle, 3 eşkenar üçgen nasıl yapılır?" "elimdeki elmaların yarısını ve bir yarım elmayı ahmet'e verdim, geriye kalanın yarısını ve bir yarım elmayı mehmet'e verdim, bir elma kaldı, kaç elma vardı?", "ikinciyi geçen kaçıncı olur?" tarzı sorulardı, bir ara dersi bıraktım onlara sardım açıklası.

Hatta ve hatta "Bu sene Altın Ayı'yı kim kazanmıştır?" sorusuna en hızlı ve doğru cevabı verdiğimi de gururla söyleyeyim.

Bir çok fake account var tabii ki benim gibi ama çoğu erkek toplamak için. Bunlardan birinde şöyle bir muhabbet geçti. Ramazan arkadaş bir resme "Çok hoş" demiş, ben de altına "Fakee!" yazdım, benden sonra SeFa arkadaş şöyle demiş:

"bencede fakeee bazı abazalarıı oyuna getiriolar iştee 'yasin, efe, adige ,ramazan ' çok komiksiniz yaaa...:D"

Ee Ramazan da durur mu, yapıştırmış lafı:
"ULAN ORTAOKUL ÇOCUĞU

YAZDIKLARIMI HERKEZ GÖRMESE BEN VERİR VERİŞTİRİDİM

BİZ ABAZAYIZ DA SEN NESİN ?
SEN GİT MAYMUNUNU TOKATLA , ÇORUM LEBLEBİSİ"

Son olarak da şunu diyeyim; Ege T.'ye de arkadaşlık teklifi yolladım ama beni hiç umursamadı, buradan onu kınıyorum ve diyorum ki; "Biz neden FéRRjaN, yaqıshıklı ege xD, Daddlu BéLa AbLa vs. olmuyoruz ki?!?!"

1 yorum

Denizhan dedi ki...

oha sen napmisin?? haha yarildim. the dark side of facebook adeta

Blogger tarafından desteklenmektedir.